Demi Cinta, Gadis Berkahwin Dengan Lelaki Afrika, Dan Berjaya Melahirkan Seorang Bayi Perempuan. Namun Dia Sangat Menyesal Saat Melihat Bayi Yang Dilahirkannya.

Pada zaman ini makin banyak orang mempunyai fikiran yang lebih moden dan open minded. Banyak anak muda sanggup berkahwin ke luar negara demi cinta mereka sendiri.

Sebenarnya, fenomena seperti itu sudah agak biasa dalam zaman ini, dan sekarang generasi tua sudah perlahan-lahan menerimanya.

Gadis ini bekerja di sebuah syarikat negara asing selepas menamatkan pengajian di kolej dan bertemu dengan suaminya sekarang.

Ketika lelaki itu pikat dan ajak dating dengan gadis ini, cinta lelaki ditolak pada masa itu kerana gadis ini tidak pernah fikir untuk berkahwin dengan lelaki negara asing.

Akan tetapi, lelaki itu tidak berputus asa dan sangat jaga hati gadis ini. Akhirnya gadis ini menerima lelaki Afrika tersebut.

Selepas setengah tahun mereka kenal antara satu sama lain dan keluar dating, gadis ini akhirnya bersetuju untuk berkahwin dengan lelaki itu. Oleh sebab lelaki itu adalah orang Afrika, gadis ini ikut suaminya balik ke Afrika selepas mereka berkahwin.

Satu tahun selepas mereka berkahwin, gadis itu telah mengandung. Oleh sebab berdarah campur, gadis ini sentiasa bayangkan adakah bayi mereka akan jadi sangat cantik? Banyak orang kata bayi yang berdarah campur adalah cantik dan ini juga memberi harapan kepada gadis ini.

Akhirnya, gadis itu melahirkan seorang bayi perempuan, tetapi gadis ini tidak gembira sama sekali.

Sebab saat gadis ini melihat bayi dia, dia mendapati bahawa kulit anak perempuannya sangat gelap.

Kalau bayi lelaki berkulit gelap masih boleh diterima. Tetapi warna kulit yang gelap untuk seorang bayi perempuan, dia langsung tidak dapat menerimanya, dan wajah bayi tu kelihatan seperti dirinya sendiri, tetapi warna kulitnya sama dengan suaminya yang gelap. ia telah membuat gadis itu mula menyesal.

Gadis ini fikir di dalam hatinya, dia tidak sepatutnya menjanjikan perkahwinan dengan lelaki Afrika ini pada mulanya. Setiap kali gadis ini pulang ke negara asal, dia melihat bayi-bayi orang lain putih dan cantik, hatinya rasa tidak selesa.

Walau bagaiman pun, ini sudah ditakdirkan dan gadis ini juga terpaksa menerima bayinya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *