2 Kali Kahwin Kena Cerai Tapi Pelik Kali Ke Tiga Kahwin Ni Tak Kena Cerai.

Baca cerita ini tak tahu lah nak gelak ke nak nangis. Korang bacalah sendiri agar dapat jadikan sumber inspirasi untuk pembaca semua

Atas permintaan tuan punya diri (tukang masak), saya paparkan nukilannya untuk membantu semua yang menghadapi masalah serupa.

Lepas itu saya off Fb sebab trauuma dengan Fb ni. “Kali ini saya akan berkongsi semula, kisah pahit manis hidup saya, mana tahu Dr. dapat selitkan dalam buku-buku Dr. nanti.

Seronok juga bila kisah kita dikongsi untuk pembaca di luar sana.” “Warna kehidupan saya macam pelangi, kadang timbul gerhana matahari.

Bagaimanapun, kutukan dan hiinaan jika kita terima secara positif, ia boleh merubah hidup kita. Ini pengalaman hidup saya sendiri.

“Saya bercerai sebab kes deera, suami kaki puukul. Saya dijadikan tempat dia lepaskan marah. Tapi berita saya bercerai orang cakap sebab saya tak pandai masak.

Bercerai Sebab Tak Pandai Masak? “Saya kahwin kali kedua, duduk rumah sendiri. Jadi saya tak ada masalah fasal masak.

Saya masak saja benda yang senang, tapi saya bercerai lagi bukan juga sebab saya tak pandai masak.

“Tiap kali masak suami saya makan saja. Walaupun saya sendiri tak tertelan apa yang saya masak. Lauk Masin Macam Lori Garam Tumpah Pun Suami Tak Komplen.

Kadang masin sangat macam lori garam tumpah depan rumah, kadang tak ada rasa langsung tapi suami tak pernah komplen.

Dari situ saya berazam nak buktikan saya boleh, sebab kesian tengok suami yang sentiasa redha, tukang perabis makanan yang tak berapa nak sedap tu.

Lihatlah betapa hebatnya wanita ini. Daripada langsung tak tahu masak hingga jadi tukang masak. Ada ke ayam masak kicap, curahkan kicap je ke atas ayam goreng.

Isyk, isyk…

itu memang kelakar dan buatkan saya tertawa. Apabila berkahwin dengan suami ketiga, lidahnya kebas pula, hingga tak dapat membezakan makanan itu maniskah, tawarkah. Memanglah lucu bukan?

Kita boleh jadi apa saja jika kita sanggup tranformasikan diri kita. Jika selesa di takuk lama jangan salahkan orang jika terus dihina.

Maka itu, belajarlah masak dan mahirkanlah diri dalam seni yang amat penting ini. Ia sangat berguna sebab setiap rumah tangga pasti memerlukan seorang chef supaya semua orang dalam rumah itu tak perlu pergi hotel untuk makan makanan best-best!

Suami akan diam apabila perutnya kenyang, ingat tu. Apa kata anda. sila.nyatakn pandangan anda dalam komen.

Dan yang paling penting. Jangan lupa share cerita ini agar member manfaat kepada semua.